men vel ikke allesammen på en gang
'
det bliver jeg jo nødt til da den jo sikkert åbner under 50 i morgen
måske Kryler Men den risiko ligner ikke dig
det ville sku da være utroværdigt ikke at sætte short når jeg hele tiden har sagt at jeg ikke tror på et godt regnskab !
men jeg havde sandelig håbet at kunne sætte det væsentligt højere , men der er nok ikke så meget tilid til ledelsen alligevel
Nej ikke og lægge short hen over regnskab med den margin er ikke utroværdigt
Regnskabet skal jo for en i helvede ikke være godt for at den stiger det skal bare ikke skuffe.:-)
jeg kan da ikke råde andre til at shorte på regnskabet og ikke selv gøre det
cykling du vil se at der skal ikke så meget negativt til at den falder
de skal jo blot lufte lidt V164 news eller lidt godt fra JV-fronten, så kan I godt glemme det fald
havde den været oppe over 55 i dag så havde jeg nok doblet short!
Det er en krudttønde hvor der står en gal mand ved siden af med en æske tændstikker
han ved bare ikke hvad tændstikkerke kan bruges til - endnu
Kryler-Du tager pis på mig og det er helt ok
som manden der syntes der luktede af gas og lige tændte en tændstik for at se at lukke for gassen
Ingen shorter Vestas op til regnskab i 53,5
jo det var der vist flere der har gjort
Kryler en mand der slår på flytte sl hele tiden og ikke blive for grådig-Han laver ikke sådan et stunt
det værste der kan ske er at den åbner i 54 for derefter at falde under 50
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind