Aktiesnakken — April 2013
-
Jeg ved ikke om eller hvordan short agerer. Det skal bare koste at agere på den måde.
-
Det er for mig ikke noget med amatører at gøre. professionalisme er er fin. Det skal bare også være til gavn for samfundet og bidrage øko
nomisk. -
Spekulanter er spekulanter tro nu på dem.
-
Jeg snakkede med min læge en dag. Fortalte jeg havde mistet en mio. Betyder det noget om man ejer en eller ti mio sagde lægen:-)
-
Den er vel meget tæt på 50, så hvordan er den brudt?
-
Bulltrend måles ikke på dagsniveau, men på månedsniveau. De TA'er jeg sender til jer forklarer det også. Snittet for sept.11 var 41,24, derfor var det så vigtigt at marts lukkede over 41,25. Der er både bekræftet højere bunde og toppe nu, så der er Bulltrend.
-
Fornemmer jeg spurgte/stillede spørgsmål som kan misforstås. Hvad er vigtig TA. At bul brydes i forhold til MHI(pete) eller en gennemsnitlig brydning(hjul).:-)
-
Enig. men det er vigtig viden om de gamle toppe stadig er aktive.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind