Kære Vestas Chat debatøre-Vil i ikke være søde og give Bob point for hans fremragende indlæg på debatten omkring Potten.Som det nye får i flokken bør han have vores opbakning.Også selv om det er lidt tyndt.
I har tidligere i dag talt om hvor tit møller serviceres; det er for de fleste ældre mølletyper hvert ½ år; Siemens og Vestas har dog for de nyeste mølletyper reduceret det til en gang årligt. Jeg kan pt. ikke sige med sikkerhed hvad der gælder for Sprogø-møllerne; men gætter på hvert år.
Hvis systemet siger at det er en "kritisk" alarm stopper møllen af sig selv; men husk at ved ethvert besøg hvor der er montører i møllen bliver den stoppet
Jeg har gjort samme iagttagelse på nordfyn-Møllerne står nogen gange stille-Og det samtidig med at flagene på flagstængerne hænger mistænksomt triste ned af flagstangen-Er der nogen
der kan hjælpe ?
Cykling, det er de særlige forhold på nordfyn der gør sig gældende; når ventilatorerne er slukkede bliver der jo ikke flyttet den luft der skal få flagene til at blafre
Kære Vestas Chat debatøre-Vil i ikke være søde og give Bob point for hans fremragende indlæg på debatten omkring Potten.Som det nye får i flokken bør han have vores opbakning.Også selv om det er lidt tyndt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.