Aktiesnakken — April 2013
-
-
Det bliver ikke meget sjovere-http://www.youtube.com/watch?v=7bB-cCYnFJU
-
Pete, Når du skriver at du se modstand omkring 52, så går jeg ud fra at du referere til feb, marts og april 12. Som jeg ser det, var der flere forsøg på brud af 50, afvist i 49,77 d. 16. feb, og så igen over 4 dage i april, hvor laveste var 48,63, og endelig bruddet ned primo maj, hvorefter den smed 12 kurspoint på 10 handelsdage. I mellemtiden var der naturligvis en del handel i området lige over, men jeg ligger mere vægt på disse forsøg, frem for den mellemliggende handelsaktivitet.
-
Pete, men sammenligner man med 41,25 så er modstanden i 50 og 60, relativ lille. Der lå langt flere handler bag 41,25 end de to andre, og ikke mindst andre interesser i, at den holdte, end jeg forventer i 50 og 60. Når alt kommer til alt, så er vi ikke langt fra hinanden, så det er nok ikke helt skævt det vi sidder og laver.

-
morn, er jeg gået forkert igen som i går, er det ikke vestas chatten

-
det ved jeg iløbet af dagen
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind