Aktiesnakken — April 2013
-
eller det vil sige det er et masse forskellige test. samlet tester de op til 24 mdr. men typisk 12 mdr halt test
-
ja de er begyndt at teste vingen. sker i UK
-
de har verdens kraftigste computer i vindmølle branchen. der udføres også masser af simuleringer. men kunder og forsikrings selskaber vil nu engang have fysiske test
-
så der er ingen vej uden om
-
men inden den første fysiske test er der bruger masser og masser af computer timer på simulering
-
at prototypen skal op i østerild i år?
-
det har jeg ikke hørt. først 2014
-
ok har jeg som sagt ikke hørt. vingerne er helt sikekrt klar. men drivtoget....h
-
så bliver den stillet op inden de har lavet en fuld test af drivtog i testbænken som jeg ser det
-
ellers er der noget jeg har misset
-
kan dårligt forstille mig andet end at den skal testes to the max
-
vestas vil simpåelthen ikke have råd til en fejl i en mølle som den størelse her melder sig sent i forløbet. altså når møllerne er oppe at snorre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind