Aktiesnakken — Marts 2013
-
-
Jeg kan naturligvis ikke afvise at den vitterligt ER der nu. MEN bemærk nu engang wording. "offers a relatively cheaper method of storing".
-
Det er pivdyrt at lave storrage lige nu. Og det her er åbenbart kun relativt billiger
-
Deet var punkt et
-
Hej Trold,det er snart længe siden vi har hørt noget fra dig ,er det fordi du er optaget med dit projekt ,som du talte om i efteråret,med vedvarendemenergi ?
-
Punkt 2. Ting tager altid længere tid at produktsmodne end hvad en forsker tror. Jeg er 110% sikker på at vestas ikke i 2014 vil kunne bestille en 100mwh storrae enhed til en af deres parker. Opskallering tager bare lang tid.
-
Det er faktisk et af de punkte hvor nærmest alle har fejlet hidtil på dette område. Nemlig at det de kunne få til at virke i labotoriumet ikke kunne virker i stor skala masse produktion.
-
det vil som sagt være fantastik hvis det er den hellige gral der nu er fundet. Det firma jeg er med i indenfor vedvarende energi har selv brugt ressurcer på at lede efter ordentlige lagerings teknologier. Uden held. Så vi vil også kunne drage stor nytte af det. Men vi har slet ikke nogen evidens for det vitterligt kan lade sig gøre. Så ro på
-
Det kommer ikke til at betyde en hujende hattefis for vestas hverken på tirsdag eller i 2014
-
Rust never sleeps !!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind