Aktiesnakken — Marts 2013
-
Jo. Og dette er så 3% af deres møller under service. Og de tjener stadig på dem. Så nej uden betydning i forhold til at sende nyhed ud
-
Vil du hellere snakke om det der ingen information er om.
-
Nope. Spgm gik på hvorfor der ik var noget officielt. Svaret er det ik betyder noget
-
Du mener det overskrider ikke børsinformations pligten.
-
Bert er åbenbart ikke til at stole på.
-
Nej absolut ik. Det betyder virkelig nada. Værdien er meget lille.
-
Det er jo ikke over 500Mio.
-
Ja har været væk et stykke tid da arbejde og andet har krævet meget opmærksomhed den seneste tid. Nu lysner det lidt
-
-
Synes bn over ordnet viser den rette. Kan dog være lidt bekymret på 3 plus års sigt for at den meget store nedskæring i r&d vil straffe dem
-
cykl check din indbakke
-
Den med unoteret i vedvarende energi?
-
Ja jeg er ude af vestas.
-
jeg købte i kurs 89 for 300k og kort tid efter var den i 110. Tænkte hvor svært kan det være...2 nedjusteringer senere sidder man trapped. Købt nogen flere i kurs 58 så gak er 77. Men selvom jeg havde stop loss men nedjusteringen gjorde den gik under. Men er stadig langsigtet. Men dengang var det den våde drøm at komme tilbage til kurs 200-300. Idag er jeg glad hvis vi bare kommer i kurs 100 inden for 1-2 år
-
Det går fint. Vi er tæt på at have første prototype klar. Når den er kørt ind vil vi på den anden side af sommer ferien begynde at slå på trommerne.......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind