Som jeg ser mulighederne dernede så er der mange små landsbyer lidt inde i landet-Og 20-30km til arbejde betyder ikke så meget-Jeg / vi vil gerne bo lidt lokalt
Mest af alt handler det om at pga den store andel af af skandinaver i området er gode muligheder for og få et job på et privat hospital-Hvor arbejdssproget internt er engelsk men det og kunne tale dansk er en fordel-Det giver hende tryghed og bare vi kommer af sted så er
jeg tilfreds
Nu skal jeg vaskes-Og til den ultimative Påske frokost i familien med snaps og øl-Alt hvad jeg evt skriver de næste 24 timer-Bør man ikke svare på og helst slette-Det sidste du kriver lyder spændende-God dag til dig og din famillie
Vi er nødt til have Vagn ned i det heste kostume 10kr pr stød-200 kr frit stød indtil han vender det hvide ud af øjnene- sidste mand er gratis han skal bare rydde op
og prøv lige og sig kandestøber med 500gr råt kød i munden-God Påske
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.