Aktiesnakken — Marts 2013
-
Noget af en dag med udsving på 3 point. Låne konsekvenserne fra Cypern sætter signe spor.
-
I morgen skal vi op igen. Tø hø.
-
3mio aktier og Vestas falder 3 point. Eller sagt på en anden måde 3mio aktier for at holde Vestas på fredagens niveau. Eneste markedsoplysning. Cypern?
-
Pet mf. kunne jo trykke den yderligere 3 point i morgen.

-
Pete, beklager Pet.
-
Jeg har intet gjort i dag, men blev lidt overasket over at se den adfærd Vestas havde udført. Forventede en stille stigning.
-
Gå ikke med i toppene vent på bundene.
-
Sådan har Vestas opført sig i så længe jeg husker. TA er ikke helt ude i hampen men næsten.
-
TA tror jeg er god som lærerens pegepind. Læreren arbejder ud fra kendt viden(lært for år tilbage på semminariet). Ofte kender de ikke nutid og fremtid.
-
Konservativt kan det godt beskrives som.
-
Det varede også lidt inden jeg accepterede short som en faktor i investorens vurdering.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind