Aktiesnakken — Marts 2013
-
Hvis pensionskasser begynder at skye fossile brændstoffer investeringer på grund af etiske og miljømæssige hensyn, kan de være på udkig for at omfordele disse investeringer i sektorer, der afhjælpe skader forårsaget af fossilt brændstof og produktionen af drivhusgasser.http://accessiblecleanenergy.wordpress.com/2013/02/15/pension-funds-get-cold-feet-on-oil/
-
Der bliver brug for solbriller i dag!
-
Wind, short bruger de samme værktøjer. Men der er rigtig mange måder at opsætte disse værktøjer, og mange har deres helt egen opsætning som er tilpasset risikovillighed m.m., men også om det er kort, lang, sving eller short. Jeg gør mig bare nogle tanker om hvor og hvornår jeg ville reagere, hvis jeg var short.
-
Short er her på sitet blevet beskrevet som kloge og magtfulde. Jeg forstår derfor ikke hvad der fik short til at blive når da den var under 30, med mindre manipulations teorien er korrekt.
-
Set er jo bare samme teori som jeg selv bruger, men med modsat fortegn.
-
Australsk industri m.m. er bekymrede for energiforsyningen og højere priser.http://www.aigroup.com.au/portal/site/aig/template.MAXIMIZE/mediacentre/?javax.portlet.tpst=0328197f3ace113a24afbc100141a0a0_ws_MX&javax.portlet.prp_0328197f3ace113a24afbc100141a0a0=index%3D0%26docName%3DDon%253Ft%2Bplay%2Bpolitics%2Bwith%2BAustralia%253Fs%2Benergy%2Bfuture%26folderPath%3D%252FLIVE_CONTENT%252FMedia%2BReleases%252F2013%252FMarch%252F%26viewID%3Dcontent&javax.portlet.begCacheTok=com.vignette.cachetoken&ja
-
Under normale omstændigheder, så handler jeg når signalerne er bekræftet. Det betyder, at jeg går glip af ca. 20 % af bevægelserne. 10 i bund og 10 i top. Men det giver mig en betydelig større sikkerhed for at ramme rigtigt og at signalerne er rigtige. Det samme gælder også for en del investeringsforeninger. Hvis deres strategi er at sælge på signalerne, så holder de den. Og signalet for at vende fra short til lang er ikke kommet endnu, for der er ikke en bekræftet bulltrend endnu.
-
Selv om vi alle håber på en tur op til himlen, så er vi der ikke endnu. Trods de mange gode takter, så mangler de sidste vigtige skridt. Og skulle det gå galt, så ville en investeringsforening der havde solgt for tidligt, bide sig i kinden af ærgrelse, mens alle andre vil nikke anerkendende og rose værktøjerne for at virke. Man kan sige at denne loyalitet koster penge, men i det lange løb, så spare man mange tab.
-
Ganske enig. Hold fast i målet.
-
Short mål må jo ligge under 25.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
tak!