Aktiesnakken — Marts 2013
-
EDC valgte Vestas efter en omfattende udbudsproces og bekræftede, at Vestas havde de tekniske og kommercielle evner til at møde EDC's strenge krav, skriver det filippinske elselskab i meddelelsen.
Endnu er aftalen dog ikke helt færdigforhandlet, understreger selskabet, og Vestas skriver samtidig, at det vil annoncere ordren, hvis den bliver fast og ubetinget.
/ritzau/FINANS -
jeg har lagt den Pro Apps på men den er jo kun med Dansk chat så den skal jeg have slettet igen men jeg søgte på "proinvestor.com " og der får jeg så den side vi sidder med her og derved også vws chatten
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind