Aktiesnakken — Februar 2013
-
Republican response to President Barack Obama's State of the Union
-
Det skulle så være et link, men her er det så.http://www.proinvestor.com/boards/63966/ALERT-ALERT-ALERT#63984
-
Spørgsmålet er så hvor stor en del vindenergi de vil være med til at skabe og om de vil være med til at overføre støtte fra kul, olie og naturgas til ren energi.
-
Skyder på Obama gør noget adminstrativt.
-

-
Jeg forventede lidt short opkøbs indberetninger i dag. Det gik jo godt med Vestas i går. Det var åbenbart ikke short der købte.:-)(bull)
-
Han skal i hvert fald ikke sige noget han ikke magter, så giver det hug.
-
Det beror helt på hvad jeg ser i fremtiden.
-
Valget er ovre så udtalelserne skaber ikke røre på den konto. Jeg tror han mener hvad han siger så noget kommer der.
-
Grønt energi eftermæle.
-
De præsidenter vil gerne i historiebøgerne.
-
Pete har ikke en chance der. Han er jo apolitisk.
-
Han kommer bare i jorden.
-
Måske ved hjælp af en lille flamme.
-
For at grundvandet ikke forurenes:-)
-
Det kan jo være svært at vide helt bare på grund af nogle ord på en skærm, men oppefra er han ikke.
-
Jeg tror altså der er både æøå på petes tastatur!!!!!!!!!
-
Fordi er det først sagt en gang så bliver der ikke lavet om på det.
-
Se bare på kursen i dag. pete sagde 42, først i morgen. Den var ellers på vej, men nej tænkte pete det skal blive løgn:-)
-
Sorry.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind