Aktiesnakken — Februar 2013
-
Penge kan også skabe forskelsbehandling.
-
Den trækker jeg lige igen. Jeg har ingen indsigt i om det sker i mellemøsten.
-
Enevældige konger i Europæisk regi har altid været nogle skidderikker. Håber ikke Kalifa familien har stået i lære eller omvendt.
-
Jeg ser vindmøller som en evne til at kontrollere sin energiproduktion ud fra det behov der er nationalt. er der overskud så kan det jo sælges.
-
Jeg bliver nødt til at finde sengen, passer barnebarn og de står eder mame tidligt op om morgenen.
-
Desuden så henter de farfar og siger "op farfar op og leg".
-
tak for linket, pete, men det er vel også en del af Masdar's corporate social responsibility strategy, som du kan finde på det fleste hjemmesider.. Jeg er ret sikker på at hvis Masdar har nogen
interesse i Vestas bliver det en fjendtlig overtagelse -
Pete Interessant link 2139-Nu ved vi ikke konkret hvor omfattende MHI aftalen er.Men vi ved at V164 kommer tættere og tætter på-Vi ved at serie produktion er 2015 og at installation bliver i forlængelse heraf-Så løst regnet skal bygning af produktionsanlæg startes seneste primo 2014 og oven i det projektering-Så jeg vil mene at beslutningen skal træffes snarest.Så det haster faktisk snart og selvfølgelig ved MHI det.Hvis det altså er dem der skal
være med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind