Aktiesnakken — Februar 2013
-
har lukket for udlejning af sommerhuset i de næste 3 uger-Det trænger til en rengøring og lidt maling.Så har kun aktierne kørende på tekst tv-Hvis jeg tager PCen med så får jeg ikke lavet noget.:-)Men hvis i forsætter med og passe Vestas på den måde så havde det
været billiger og hyre folk. -
Det det kommer til og betyde noget for er indtjeningen om 5-7år-Med mindre man nu begynder og spekulere i om det overhoved bliver godkendt-Gør det det ???-US repræsenterer 65% af insulin markedet og hvad indtjening angår er det det bedste marked-Der er intet i vejen med Novo nordisk-Men værdien / kursen afspejler forventet indtjening langt ud i fremtiden-Bliver der skabt tvivl om fremtiden -Hvad er den rigtige kurs så 500 ?
-
Men man får 2 år med skriveri om hvorvidt det bliver godkendt og de 2 konkurrenter på insulin i US når nu og komme med.2 år med usikkerhed og en direktør som stillede markedet noget i udsigt som han ikke leverede-Det er en skidt cocktail-Bare spørg Ditlev
-
-
Ja det ser fint ud. Hvad mener du om det her. Er den fordampning med til at give ekstreme vejrforhold?http://cleantechnica.com/2013/02/11/iea-says-energy-industry-in-troubled-water-with-future-water-usage/
-
Eller medfører det alene mangel på vand.
-
Jeg ved du ikke forstår pete, men det må du leve med.
-
Det er det jeg siger der er noget du ikke forstår.
-
Først skal "enhver idiot" lige finde ud af hvordan det er at undvære rent drikkevand. Erkende hvilke, bare for at nævne en, sundheds udgifter det medfører.
-
Vand problemet kendte jeg overhovedet ikke til på det tidspunkt.
-
Det gør den ikke. Den bruger desuden energi. Rensningen.
-
olie er der nu også penge i.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind