Nå tilbage til emnet.Hvorfor går du ikke all in i Vestas nu ?-Vestas årsregnskab var fødslen af et lille nyt barn-Fra nu af vil et i grunden fuldstændig ligegyldigt lille tegn på liv blive belønnet med forbavselse og kursstigninger-Det er plat og
lige til-Men det virker.:-).
Jeg kan ikke se det er uforeneligt og lægge short i 150/200.Og nu stille og roligt lave kassen på bølgerne op-Hvorfor dog lukke sine short positioner hurtigt hvis der kan tjenes på
en lang optur ?
Vestas har stadig den fordel af de når der er kommet styr på basis-Kan sælges på drømme og selv om Pete kun køber på fakta så er der rigtig mange der køber på drømme-Det er historien om ikke og falde i den fælde der bygger på at mennesket er rationelt bare fordi man
selv er det.
Det er nemt jeg har brugt mit på og købe vestas aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.