tænk lige på at kuren er stadig "kun" 40 og hvis man mener at regnskabet var godt så bør man da undre sig over at kursen for kort tid siden var over 40 uden "et godt regnskab "
Du ved udmærket hvor værdien lægger-Og du ved også godt hvorfor den var i 50.Så enten køber du til kurs 40 med mange hvis-Eller også tør du ikke fordi du ikke tror på at de klare det-Eller
også køber du i 400 uden hvis-Bestem dig .:-)
nej så enkelt er det jo ikke ! så derfor foretrækker jeg at fortsætte med at benytte de udsving der jo er til at tjene lidt kr og stadig ikke løbe en unødig risiko !
hvis vi ser på din investering og min så er der jo den forskel at hvor du skal have en væsentlig stigning i kursen for at udligne dit tab så kunne jeg klare mit mislykkede short på et døgn !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.