jeg har en kollega der var derovre sidste år. Der stod der sprit nye trucks på rad og række som blot var langtidsparkeret. og der stod masser af dem.....Alene der stod der for mange mange mio kr. Fortalte det til jean marc til vestas CMD og han rystede på hovedet og fortalte han havde set og hørt flere lignende historier rundt omkring
Ja Det er nok for sent- specielt nu hvor bankerne har undsagt dem-udviklingen af V164 er stoppet-Vestas har ikke længere nogen møller der er konkurrence dygtige-Og klima debatten er politisk død-Trist me
n sandt
Ja jeg har faktisk set lidt på Nokia men ikke lige kunnet finde en "rytme" så har kun satset små beløb indtil nu og har da ikke tabt samlet men er ikke tilfreds med det jeg har lavet så holder nok en pause og kører noget "test" først
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.