Aktiesnakken — Januar 2013
-
Så du vurderer ikke MHI kan drage fordel offshore af en mølle med gear
og en uden? -
planen var hvis ultimo jan. at de ville begynde at teste gearkassen. Sådan husker jeg det fra mit bbesøg i teste centeret. Ret svært at beskrive STØRRELSEN af sådan en 20mw test bænk......
-
jo hvis de kan få deres teknologi til at virke så har de den fordel at den vejer væsentligt mindre og alt andet lige kræver mindre vedeligehold. netop også derfor jeg har sagt hydralik bliver en af fremtidens større vindere
-
-
men du spurgte om der var steder den kunne sættes op hvor de andre ikke kan sættes op. og dertil er svaret nej. der er ingen forskel
-
Det er nogle gange svært at skrive alt på en kort sætning. Jeg er glad for begge svar. Det jeg har i tankerne er Hvad er det der gør MHI interesseret i Vestas 8MW, hvis de har noget selv der virker godt.
-
cykling ja det er et drømme projekt og v112 har direkte været nævnt. men det er også så stort et projekt at det nok skal løbe ind i en masse udfordringer inden det evt kan blive godkendt. Så det kommer nok til at tage en rum tid endnu
-
hydralik blier stort i fremtiden. men det er en sprit ny teknologi i vindmøller og developers er ikke så galde for den type risiko. så tror der skal nogle års drift erfarringer til (og med et større antal møller) inden developers (i hvert fald uden for japan) vil bruge teknologien
-
så det er bla i den henseende mhi kan få gavn af v164
-
det er også korrekt cykling
-
Ja de har lige som ikke tiden til udvikling inden opstilling. Det er jo nu der er brug for vindenergien.
-
-
Kloden over så ligger der enorme ordre
mængder der bare venter på en aftale blive indgået. -
Et eller andet sted så tænker jeg at de nye folk der er kommet til hver i sær med et kritisk syn og en anden bagage- Har stillet spørgsmålet vedr.V164 udvikling der koster mega mange penge-ER VI 100% SIKRE PÅ AT VI HAR KØBERE TIL DEN MONSTER MØLLE SOM ÆDER VORES LIKVIDITET OP-JA
ELLER NEJ
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind