Aktiesnakken — Januar 2013
-
i forbindelse med præsentationen af v126 sagde de jo også der ville komme endnu en mølle og den ville blive præsenteret her i 1. halvår
-
det betyder intet for kursen i sig selv at melde noget sådan ud. så det times typisk til specifikke vindmølle events
-
Trold. Vestas 8MW offshore det er vel med gear?
-
offshore bliver på 3,3mw
-
nej cykling det er alt for følsomt og konkurrencepræget til man bare kan åbne op for posen. det bliver præsentert når tiden er ret
-
men de arbejder skam på flere interessante projekter......:-9
-
wind ja
-
Er der stor forskel på Vestas gear og Siemens/MHI i forhold til hvordan og hvor møllerne kan plaseres på havet?
-
nytter ikke noget at stramme retorikken. det eneste der tæller er salg og sorte tal på bundlinjen
-
wind - nej
-
ingen forskel på hvor de kan placeres
-
men giga forskel på drivtoget
-
Så du vurderer ikke MHI kan drage fordel offshore af en mølle med gear
og en uden? -
planen var hvis ultimo jan. at de ville begynde at teste gearkassen. Sådan husker jeg det fra mit bbesøg i teste centeret. Ret svært at beskrive STØRRELSEN af sådan en 20mw test bænk......
-
jo hvis de kan få deres teknologi til at virke så har de den fordel at den vejer væsentligt mindre og alt andet lige kræver mindre vedeligehold. netop også derfor jeg har sagt hydralik bliver en af fremtidens større vindere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind