Aktiesnakken — Januar 2013
-
Jeg tænker bare de har haft folk nok i 2012 og skal lave 25% mindre i 2013 hvad skal de så bruge folk til
-http://www.dr.dk/P4/Vest/Nyheder/RingkoebingSkjern/2013/01/23/131518.htm -
Hmm. Underligt at jeg ikke har set det. Jeg hæfter mig ved, at det er midlertidige stillinger. Det kan være, at fyreingsrunderne har fået flere end ønsket, til at søge alternativer. Selv om man så ikke er blevet prikket, men får tilbudt andet job, så er det nærliggende at skifte. Det er et bud. Kan ikke se det i sammenhæng med øget aktivitet, som du selv siger.
-
ang 300 nye på fabrikken så kan det i princippet sagtens "bare" være sæson udsving.De første par mdr af året er altid meget stille og så begynder man stille og rolig at mande op igen hen over højsæson
-
vi bruger også et 3-cifret antal løsarbejdere i højsæsonen men typisk ingen i lavsæson
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind