Aktiesnakken — Januar 2013
-
Mon ikke vindmølleparksudviklerne uden for japan vil gå en bue uden om MHIs Sea angel, det første stykke tid. Men måske er det derfor at MHI er i gang med at købe andele i mølle parker (seneste en hvor vestas, indtil videre, er foretrukket leverandør)
-
MHIs teknologi i seanangle er MEGET interessant. Det gør nacellen væsentligt mere kompakt og dermed en hel del lettere. Ligeledes ser der ud til at være mindre slid/vedeligehold. Hydralik gear tror jeg kommer til at spille en større rolle i fremtiden
-
Men rygter vil vide at MHI har haft tekniske problemer. Præcis hvad det drejer sig om ved jeg ikke
-
MHI købte for over 2 år siden et selskab der har udviklet hydralik gearet. Så det er trods alt noget der har væreet udviklet på i en del år
-
Men jeg tror ikke vi vil se vestlige developers købe så ny og uafprøvet teknologi før de har flere års relle drift data
-
de burde opstille 10+ møller onshore (mindre møller omkring 2-3mw) og så drive dem i nogle år inden de stepper op i 7mw offshore
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind