Aktiesnakken — Januar 2013
-
Det mener jeg også. Jeg skærer bare lidt pap ud.
-
Vind og sol har et fælles "problem" og en fælles løsning er nærliggende. Jeg tror så ikke at lagring er løsningen, jeg mener, at transport af strøm er problemet. Solstrøm skal flyttes hen til nattetimerne og vindstrøm skal flyttes hen hvor der er vindstille, osv.
-
Jo større vifte af energi former jo bedre energi sikkerhed bliver der. Så list som muligt på bekostning af natur og sundhed.
-
300 generatorer der starte op midt om natten i en lille provinsby?
-
Det kan godt være, at jeg tænker for langsigtet, men energimangel og strømbesparelser er yt. Jeg forventer, i min levetid, at vi får kæmpe overkapacitet af ren strøm til alle. Det er så heller ikke en hemmelighed, at jeg mener det kommer fra solenergi.
-
Vil det være ok at den indgår i en offentlig lagrings
strategi. -
Det tror jeg nok Vestas har.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind