Aktiesnakken — Januar 2013
-
Den gule troldnød og kejserbusken blomstrer. Så er foråret lige om hjørnet. også for Vestas.
-
0den holder sig vel indenfor 1-4.
-
Det er godt nok i den kolde ende.
-
Uden nyheder skal der nok noget insiderviden
til for at nå 50 inden regnskab. -
Pete der er noget der har ændret sig i din holdning-Da du købte første gang omkring kurs 40 var det med dine egne ord langsigtet-Altså 1 til 2år-Siden dit køb er Vestas ikke løbet ind i større problemer snare tvært imod.Hvad er det der gør at langsigtet ikke længere er mantraet ?
-
Tag en smuttur til DK en time så er der vart igen.
-
Varmt
-
Hvor lang tid skal der til for at få den her i tivoli.http://www.marketwatch.com/investing/future/crude oil - electronic
-
Den er et fint udtryk for hvordan hjulene kører.
-
Olielandene går efter det der tjener dem bedst. Der handles jo med meget andet end olie over landegrænserne.
-
Vestas-obligationen har nået sit højeste niveau siden april sidste år: http://www.boerse-frankfurt.de/en/bonds/vestas+wind+systems+10+15+XS0496644609
-
23-jan-2013
Amerikanske General Electric barsler med planer om at snuppe en dobbeltcifret andel af ordrerne på vindmøller på land i Tyskland inden for to år, og ordrene skal blandt andet vindes fra tyske konkurrenter som Siemens og Nordex.
Det skriver Bloomberg News.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind