Aktiesnakken — Januar 2013
-
vestas svømmer jo ikke just over med likvider i denne tid. Så nej de har ganske enkelt ikke råd til at tage det sat og påbegynde byggeri til 10 ciffreet beløb uden de ved om der er kunder til møllen
-
Og da møllen om alle omstændigheder først kan leveres fra omkring årsskiftet 15/16 så har de over et år endnu til at træffe beslutning uden kunderne får levert møllerne senere af den grund
-
I energidivisionen hos Siemens, som indeholder vindmølleaktiviteterne, blev det til et overskud på 567 mio. euro i første kvartal, hvilket er en stigning på 12 pct. i forhold til samme periode året forinden. http://npinvestor.dk/nyheder/siemens-har-praesenteret-sit-regnskab-for-foerste-kvartal-opd-255373.aspx
-
Specifikt for vindaktiviteterne blev det til en indtjening på 52 mio. euro i første kvartal sammenlignet med et tab i samme periode året forinden. Omsætningen specifikt for vindaktiviteterne viste en fremgang på 27 pct. Ordreindgangen for vindaktiviteterne beskrives som kommende ind med en meget lav volumen i første kvartal grundet et fald i store ordrer på vindmøller i perioden. Specielt faldet i ordrene på vindmøller i USA mere end overskyggede ordreindgangen fra andre områder, skriver Siemen
-
Foråret nærmer sig.
-
Dagene er blevet lysere og frost måske i lang tid, men foråret kommer.
-
forretning og/eller fornøjelse.
-
Stabil kurs i nogle dage. Er det fordi short ligger stille.
-
Den gule troldnød og kejserbusken blomstrer. Så er foråret lige om hjørnet. også for Vestas.
-
0den holder sig vel indenfor 1-4.
-
Det er godt nok i den kolde ende.
-
Uden nyheder skal der nok noget insiderviden
til for at nå 50 inden regnskab. -
Pete der er noget der har ændret sig i din holdning-Da du købte første gang omkring kurs 40 var det med dine egne ord langsigtet-Altså 1 til 2år-Siden dit køb er Vestas ikke løbet ind i større problemer snare tvært imod.Hvad er det der gør at langsigtet ikke længere er mantraet ?
-
Tag en smuttur til DK en time så er der vart igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind