Aktiesnakken — Januar 2013
-
Fortsæt endelig med det.
-
8 grader. Den er ny
-
Og så lige for og irritere Pete-Her det sidste om windfloat-I den beskrivende tekst står der 2 stk 3MW møller og 3 stk 7MW møller altså 27MW-I resultat listen står der 30MW-Altså 2 3MW møller og 3 stk 8MW møller-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.helioscsp.com/noticia.php%3Fid_not%3D1542&prev=/search%3Fq%3DWindfloat%2BEU%2Bphase%2B2%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DIS6%26sa%3DX%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:m&sa=X&e
-
Det lyder meget sandsynligt. Så er vi da kommet lidt tættere på hvad der er gang i med Vindfloat. Rigtig fint link.
-
Tak Wind-Et spørgsmål til Pete og nattens grublerier-Vi har nu i snart 2 år måtte konstatere at et frossen marked for finansering har bremset mange projekter-Kan det tænkes at der er en opblødning på vej og proppen så lige pludselig ryger ud af røret-Jeg spørger fordi at der i min egen lille verden er blevet en mærkbar større risiko appetit
hos vores banker. -
Grækenland, portugal, og hvem der nu har siddet med håret i postkassen er gledet i baggrunden så måske er det årsagen til det du fornemmer.
-
-
et lille uddrag fra artiklen :Vestas har en samlet historik på knap 1000 MW i Brasilien, hvor der per december 2012 er opsat knap 180 MW, mens andre omkring 200 MW er ved at blive stillet op. Det er Paolo Soares' forventning, at omkring 10 pct. af alle opstillede Vestas-møller i 2013 vil stå i Brasilien, svarende til mindst 500 MW.
-
ja vestas har en option til at levere flre møller til næste fase af windfloat. Men den gælder åbenbart kun for de europæiske forsøg. For i slutningen af året kom det frem at windfloat også havde fået funding til et forsøg i US og der er det med Siemens 6mw møller.
-
Ergo siemens har også fuld adgang til platformen
-
vi skal frem til 2. halvår år 2015 og nok mere realistisk 1. halvår 2016 før vestas er klar til at levere V164 som relle serieproducerede møller.
-
Mener det var knap 18 mdr de havde sat af til at bygge den fabrik de nu har skrinlagt på ubestemt tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind