Aktiesnakken — Januar 2013
-
Du mener de køber hale Vestas rub og stub?
-
Nåh. Så er jeg mere rolig.
-
Det blæser vel også i østersøen så der har tyskland jo også nogle muligheder.
-
Vestas vil blive alvorligt stækket tidsmæssigt hvis de ikke finder en at samarbejde om 8MW møllen. Alternativet er en emission
. -
Fint for mig. Jeg slipper ikke taget.
-
Pete har jo mulighed for at shorte, men det er ikke en god ide som det ser ud pt. siger pete.
-
Fortsæt endelig med det.
-
8 grader. Den er ny
-
Og så lige for og irritere Pete-Her det sidste om windfloat-I den beskrivende tekst står der 2 stk 3MW møller og 3 stk 7MW møller altså 27MW-I resultat listen står der 30MW-Altså 2 3MW møller og 3 stk 8MW møller-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.helioscsp.com/noticia.php%3Fid_not%3D1542&prev=/search%3Fq%3DWindfloat%2BEU%2Bphase%2B2%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DIS6%26sa%3DX%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:m&sa=X&e
-
Det lyder meget sandsynligt. Så er vi da kommet lidt tættere på hvad der er gang i med Vindfloat. Rigtig fint link.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind