Der er ikke efter min mening nogen grund til og gå ind i Vestas endnu-grundlaget er for løst-Et par fede ordre vil hjælpe lidt-Men hvis jeg skulle råde nogen-Ville jeg afvente Q4 og måske Q1
Vi har vel med vores GAK ikke råd til og løbe risikoen ved at lortet køre op med 50% på big News-Hvis du ikke har investeret endnu hvorfor så løbe risikoen-Selv om jeg tror det går godt så
kan det jo blive både en dreng eller en pige.
Din argumentation er ok-Men jeg har ikke lyst til og misse hverken 20 eller 40% .Nu har jeg ventet så længe på bedre og mere milde vinde.Men som ny investor aldrig-Men det skyldes nok mest mine
erfaringer de sidste år.:-)
Det er en illusion at tro alle tjener på aktier/short. Det er muligt at fordelingen af gevinst og tab kan fordeles anderledes ved at færre handler på eufori og klapsalver. Når en aktie falder så taber den der har aktien og når den stiger så er der gevinst. Nogen skal tage tab og gevinst og antallet af aktier ændres ikke.
Når vi nu alle finder ud af at vi har det meget bedre uden piller, så er de aktier ikke meget værd.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.