Det er bare det samme hver gang-Først bruge man kræfter og tid på og tiltrække kunder-Når de så er kommet inden for døren-Så pisser man den op og ned af ryggen-Go dag mand økseskaft.
Hvor mange millioner er det lige DB har brugt i tv reklamer for og forbedre deres image-Og så laver de det her medie stunt-Det kan godt være kolding har real eksamen-Men han har ikke sat på første
række hvad sund fornuft angår.
Det er ikke længerer et tilbud men et krav at alle har en bankkonto og en nemkonto. Og bankerne vil have mig og jer til at betale for finanskrisen. Det er ikke i orden.
Vi skal bare som forbruger droppe det med og tro på en bank-De rå boller alt i røven-og lige som med alt andet så er det de bedste kunder der får flest meter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.