Aktiesnakken — Januar 2013
-
-
Vestas tog 17% af det amerikanske marked i 2012-http://www.nawindpower.com/e107_plugins/content/content.php?content.10993#.UP16bYXLGUc
-
Måske kommer der V164 møller op i holland sammen med mitsubishi-Så kan de også øve sig lidt der inden de skal stille et par tusinde op i Japan-http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&ei=wQ3OUNXJN47KsgbrqYGYCw&hl=da&prev=/search%3Fq%3Dv112-%2B3.0%2Bmw%26start%3D10%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DWHz%26sa%3DN%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:w&rurl=translate.google.dk&sl=en&u=http://www.windpowermonthly.com/news/rss/1167590/Mit
-
Og så bruger belgierne lige en ø til og lagre vindenergi på-http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&ei=wQ3OUNXJN47KsgbrqYGYCw&hl=da&prev=/search%3Fq%3Dv112-%2B3.0%2Bmw%26start%3D10%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DWHz%26sa%3DN%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:w&rurl=translate.google.dk&sl=en&u=http://inhabitat.com/belgium-to-build-artificial-island-for-wind-energy-storage/&usg=ALkJrhjhp2U5FqQ1Y9ZkeB_wW0IeSZh4Uw
-
USA skal i højere grad handle for at "bevare planeten", siger præsident Barack Obama ved sin indsættelsestale i Washington mandag. Nu mangler vi bare at se og høre hvordan. http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/250094/obama_vil_saette_klimaet_paa_dagsordenen.html
-
De snakker, men en langsigtet strategi har de endnu ikke kunnet blive enig om. Det skulle da lige være tilskud til den grundvands forurenende skiffergas udvinding.
-
Religion fylder jo en del derovre, men virkeligheden viser ikke ansvarlighed. Hvem er det lige der ikke vil være med i koyoto aftalen eller for den sags skyld finde dens afløser?
-
Hvor ser du samarbejde over landegrænsen med forureningsfri energi.
-
Og når først Amerikanerne mener de har en sag så er det ikke for sjov længer.:-)-http://politiken.dk/udland/ECE1875108/usas-44-praesident-vi-maa-gaa-forrest-i-kampen-for-klimaet/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind