Aktiesnakken — Januar 2013
-
Hvis du stiller et forslag til GF der støtter en granskning-Der er betinget af 25% tilslutning og vigtigst af alt granskningen skal være udført inden for 6 uger og være 100% klar i sin dom.Så har du min stemme.De fleste skal ikke tryne et mindre tal-Men i skal heller ikke ødelægge Vestas ved og trække Vestas i gennem 1 til 2års ørkenvandring med avis gætterier / skriveri med ligegyldigt smuds som foregår i alle virksomheder men som i de rette hænder / medier er rystende læsning for de fleste.
-
Er der nogen der sidder inde med den fulde ordlyd fra Deminor. Hvad er det Deminor ønsker kompetencer til? Vestas skriver det er en "en række forhold", samt en uvildig revisor.
-
Tak for det cykl. Det vil jeg lige nærlæse.
-
Fy fan. Det kræver jo en udviddet juridisk doktorgrad.
-
Der skal da også ansættes nogle midlertidige ledere frem til 31/9-2013, hvis Vestas fortsat skal kunne tage beslutninger.
-
Jo men så er der jo lige det ved konsensus teorien-At hvis man ser bort fra Vestas tosserne på EI og PI-Og forholder sig til bankernes / finans husenes nuværende holdning-Samt de privates relativt store salg det sidste stykke tid-Og ikke mindst kursen-Så indikere konsensus teorien-OP
-
Det som irriterer mig er, at der ikke er tvivl om lovligheden. Dvs. at revisionen har godkendt omlægningen og det har kontrollen formentlig også. Hvorfor er der så tale om dobbeltføring af omsætning m.m.? Hvorfor smækkede ATP med døren og hvorfor er de nu pro? Der er ikke sammenhæng mellem holdninger og handlinger, og jeg vil vide hvorfor? Det er slet ikke sikkert at Vestas har gjort noget galt dengang, vi ved det jo ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
