Aktiesnakken — Januar 2013
-
Eller forkert
-
Godt med en granskning af Vestas på lang sigt skriver aktieugebrevet. Der skal da godt nok køres noget mistillid i stilling overfor den nye bestyrelsesformand BN. Har de da ingen tillid til at BN er en ansvarlig og respektabel person.
-
HjulmandX-:
-
Stort grin.
-
-
Non taken, Wind. Men husk at læse hele teksten: ATP har ikke besluttet om hvorvidt de stemmer for eller imod, endnu. Og det har jeg i øvigt heller ikke. Men der er mange der ønsker besked, og gerne frivilligt fra Vestas. Især om regnskabsomlægningen.
-
Hvis du stiller et forslag til GF der støtter en granskning-Der er betinget af 25% tilslutning og vigtigst af alt granskningen skal være udført inden for 6 uger og være 100% klar i sin dom.Så har du min stemme.De fleste skal ikke tryne et mindre tal-Men i skal heller ikke ødelægge Vestas ved og trække Vestas i gennem 1 til 2års ørkenvandring med avis gætterier / skriveri med ligegyldigt smuds som foregår i alle virksomheder men som i de rette hænder / medier er rystende læsning for de fleste.
-
Er der nogen der sidder inde med den fulde ordlyd fra Deminor. Hvad er det Deminor ønsker kompetencer til? Vestas skriver det er en "en række forhold", samt en uvildig revisor.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
