Aktiesnakken — Januar 2013
-
Kryler Langt de fleste af dine kritiske synspunkter syntes jeg er gode og rigtige-Men når vi ved at et af Vestas problemer er overkapacitet på deres fabrikker og nu kan se at de er istand til / på vej til og lukke det hul med produktion for andre-Så bliver jeg lidt i tvivl om hvorvidt du ud over og være kritisk også er
blevet mavesur. -
Cykling næ nej ! jeg har bare set det så længe at det er direkte pinligt at Vws ikke selv har reageret før for de er sandelig længe blevet advaret af medarbejdere der havde fingeren på pulsen ! og samtidigt burde fatte at et ord i US ikke er det samme som i DK ! jeg har helt fra starten af da de startede med at lede efter muligheder i US været godt "orinteret" om hvad der foregik og har hele tiden sagt at de skulle passe meget på ! ( det overhørte man så )
-
og cykling hvis du virklig mener det er fint at man nu "hjælper" konkurenterne til at vælte Vws af pinden i US
men igen når man nu ikke kan se hvordan man kan slippe af med fabrikkerne og sikkert har opgivet at få noget man selv kan lave så kan det sikkert være ligegyldigt bare man får lidt ind ! -
Jeg ser det nu som konkurrenterne der hjælper Vestas til og udnytte deres produktions kapacitet-Og det er godt gået af Vestas-Og at du mener at Vestas har opgivet og få ordre selv fordi de sælger 25% af produktionen til en konkurrent-Det er mildest talt mavesu
rt.:-) -
Der ikke helt døde hos VS-http://www.vestasshareholders.dk/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
