Aktiesnakken — Januar 2013
-
Der er så noget jeg husker forkert. Her er artiklen. http://www.businessgreen.com/bg/news/2237039/green-energy-makes-up-half-of-new-us-capacity-in-2012
-
Hej da.
-
Fantastisk optimisme. Tænk på hvad der kan ske med kontoen i London i dag.:-)
-
Åbenhed om hvad Vestas har gang i med extern produktion tror jeg kommer til at give pote. Så er der jo også alt det andet MHI etc.
-
Short har været helt stille i et par dage. Hummm.
-
Produktionen er jo fin at kunne vise frem til generalforsamlingen
-

-
jeg mener bare der er mange positive ting i omløb og nu den med tårnene, den bedste sætning ud over de penge de tjener er : at der ikke er tale om, at Vestas åbner op for sin egen tårnteknologi, men at der produceres i henhold til kundens standarder.
-
Hvorfor er det så super vigtigt???? Hvis Vestas kan tjene på service og at producere dele til andre på markedet, disse penge er nemmere at kanalisere ned på bundlinien og derfor en kanon idé. jeg er ligeglad med om de sælger 2-8 MW hvis det er dem som koster penge at producere
-
Hvis der for alvor skal gang i kursen-Så skal Vestas vel være med i front på såvel offshore som onshore-Men hvis de kan komme med en forretningsplan der bygger på underlevereancher og rådgivning -Der berettiger et kurs potentiale på +300-Så er det da ok med mig.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind