Fabrikken er bygget og dimensioneret efter mega vækst-I det nuværende marked vil en producent som Titan med flere afsætnings muligheder være et oplagt valg.Men ok hvis Vestas kan sælge og optimere sin drift ved salg til andre producenter så er det vel ok-Ikke
optimalt men ok
nu ved jeg jo at det ikke var uden "menings udvæksling" at den kontrakt blev underskrevet ! og jeg kender til de argumenter for at sige nej til at låse salget i 2 år ! men nok om det !
det er faktisk lidt ærgeligt at der er tid til at sidde her og skrive ! men der er sku ikke meget "spræld" i aktien i dag så hvad fanden skal man ellers lave ( heller ike nyheder der skal følges op på ! )
Der er fuldstændig dødt-Og vejret er af helvede til koldt-Men med Vestas ved man aldrig-Inden dagen er omme-Er der nok sparket til den igen med en eller anden mere eller mindre realistisk histo
rie.
ja faktisk lidt ærgeligt at den ikke "sælger" men jeg havde nu heller ikke regnet med de kunne få nogen til helhjærtet at gå ind i et større salgs arbejde !
Hvordan kan man bringe sådan noget til torvs -Hvis det ikke er ubetinget ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.