Aktiesnakken — Januar 2013
-
Så vil jeg stoppe med at kommentere dine indlæg.
-
Kryler Jeg har brug for din bistand i en virksomheds handel-Jeg er ved og købe en tårnfabrik i US-Der er faste ordre til GE på 25% af produktionen og den tidligere ejer garantere også 25% af produktionen de næste 2år-Selv ved jeg fra mit hjemme marked Kina at jeg kan sælge tårne nok til nå en udnyttelse af kapaciteten på omkring 40%-Jeg har nu vished for ca 90% af produktionen de næste år-Syntes du jeg skal sige til dem at jeg ikke vil accepterer deres ordrebog ?-
-
Du er ved at købe en fabrik hvor de 25% af produktions kapasitet er udnyttet til en kunde ! det du så skal gøre op med dig selv og din revisor er om du inden for de næste 2 år selv får brug for denne del og om det får indflydelse på den produktion du selv står for osv osv !
-
Ja men jeg er lidt varm på ideen-Fabrikken er for stor til t en enkelt producent kan udnytte den optimalt-Det er en verdens mest effektive tårnfabrikker og jeg har endvidere det problem at US pålægger min export 70% told-Og grundet mine øvrige tårnfabrikker har jeg et stålkøb der er absolut billigt-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind