Aktiesnakken — Januar 2013
-
Hvorfor lige pludselig så positiv at gamle
nyheder skal pudses af flere gange med positive overskrifter-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/249758/kinesisk_vindmarked_venter_kapacitetsvaekst_paa_40_pct.html -
Altheimer.
-
Joh. Der var jo noget med en bunker fra krigen der var til salg. Men så gammel er historien nu heller ikke.
-
Jeg er skide glad og tilfreds med den tower ordre-Det er et vigtigt skridt til og få drifts økonomi i de eksisterende fabriks anlæg-Hvis de 3-5 største i branchen kan finde ud af og samarbejde ( ikke kartel )så bliver der fornuft i tingene og andre
kan ikke ikke komme ind.:-) -
Den opmærksomme læser vil vide at jeg faktisk har skrevet om bla den fabrik for laaaang tid siden uden dog at sætte navn på den ( og det er der naturligvis en grund til ) Vws har på intet tidspunkt fortalt at der rent faktisk ikke skete en skid der ! men som jeg før har skrevet så er det skam ikke den eneste der stå uvirksom !
-
Rent teoretisk havde Vestas en uudnyttet produktions kapacitet på ca 3GW sidste år-Men hvor nulpunkts omsætningen lægger når bemandingen er rigtig og de variable omkostninger er tilpasset og kun de faste omkostninger er belastet det ville være rart og vide.Men mon det ikke er omkring 4,5GW hvis de meldte 5GW for år 2013 skal give nogen mening.Men det her tower salg er altså godt for det rammer bunden tungt
-
Hvorfor skriver Kryler at produktions anlægget i US har stået stille i 2012 ?-Hvem fanden har så leveret de +2GW for Vestas i 2012.-http://www.business.dk/green/vestas-venter-ikke-store-usa-ordrer-i-aar
-
Vindmølleplan er omkring to milliarder værd
[Dagbladet Ringkøbing-Skjern - 16. januar 2013, 03:00:00]. HOLSTEBRO: I løbet af trekvart år kan de første møller blive rejst. Planen er herefter, at der over de kommende år skal rejses foreløbigt mellem 31 og 44 nye store vindmøller i Holstebro Kommune, mens gamle og nedslidte skal pilles ned...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind