Aktiesnakken — Januar 2013
-
Men når de analytiker på trods af krylers argumentation-Tænker lidt over hvad konsekvensen er når vestas nu bliver UE ,med sin manglende kapacitets udnyttelse-Så falder 10 øren nok i morgen-Ingen nedskrivninger af betydning-Og bedre drifts økonomi-
-
Hvorfor lige pludselig så positiv at gamle
nyheder skal pudses af flere gange med positive overskrifter-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/249758/kinesisk_vindmarked_venter_kapacitetsvaekst_paa_40_pct.html -
Altheimer.
-
Joh. Der var jo noget med en bunker fra krigen der var til salg. Men så gammel er historien nu heller ikke.
-
Jeg er skide glad og tilfreds med den tower ordre-Det er et vigtigt skridt til og få drifts økonomi i de eksisterende fabriks anlæg-Hvis de 3-5 største i branchen kan finde ud af og samarbejde ( ikke kartel )så bliver der fornuft i tingene og andre
kan ikke ikke komme ind.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind