Aktiesnakken — Januar 2013
-
Vindmølleproducenten Vestas skal levere tårne til vindkraftprojekter i Nordamerika gennem en ny tredjepartsaftale, meddeler selskabet via fondsbørsen onsdag eftermiddag.
Aftalen løber over to år og betyder, at Vestas vil øge bemandingen på sin tårnfabrik i Pueblo i Colorado i USA, så der ved udgangen af første kvartal 2013 vil være skabt 100 arbejdspladser, skriver selskabet.
Vestas vil "snart" påbegynde produktionen af de første tårne, som dækker op til 25 pct. af kapaciteten på tårnfabrikken -
Så nåede det bornholm
-
25øre pr. aktie på bundlinjen.
-
Det er fast og ubetinget!!
-
Hvis Vestas kan overholde sigma.
-
Forlængelsen af den amerikanske støtteordning PTC kan meget vel snart udmønte sig i en konkret ordre til den danske vindmølleproducent Vestas. En af selskabets gode kunder First Wind vurderer, at forlængelsen af støtteordningen giver selskabet den nødvendige tid til at få færdiggjort flere projekter
-
Tårne til tredjepart
-
Får lige som en fornemmelse af du tænker meget hvis.
-
Hvor ved du det fra?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind