Det da mega fedt at de undsiger belgierne
Måske det får vi og se den 31
Men -Vi er i løbende dialog-Så er den skåret med den store sav
Nå man skal eje aktien ! så forstår jeg bedre at jeg ikke fik noget ud af at skrive det vås
Du lære det aldrig Kryler.:-)
Men hvorfor stiger kursen så ikke ?
Du er satme utålmodig-Det kommer den også til-Den slags støtte erklæringer er ikke hv
erdags kost og da helt nyt for Vestas
Jammen det er jo som juleaften hvornår pakker vi gaver op ???????
det kan jo være det er regningen de sidder og ser på og så glemmer de jo gaverne
resten af 2013 får du kalender gaver i Vestas-
Nå ja det er nok kalender gaver jeg får hver dag
Kryler jeg troede vi skulle læse det taktiske spil og nu er du små mopset-Få nu købt nogen Vestas aktier så bliver vi mere enige.
Det er jo lige som og have en muslim med til gudstjenste-Rigtig godt bliver det aldrig.:-)
jeg har jo skrevet det der betyder noget så det behøver jeg vel ikke gentage ! og jeg er sandelig ikke små mobset
jeg har faktisk fået købt en del i dag så er godt tilfreds som sådan hvis de så bare vil fortsætte op fremover ( Norden + Topsil )
jeg køber da også Vws hver dag enda flere gange om dagen så
Kryler du skal have en større SL margin så dine Vestas ikke bliver solgt igen så hurtig
ja det er der noget om ( røg lige i 38,25 )
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind