Men jeg mener det er godt at der er aktive Investor med meninger/ønsker i Vestas. Problemet med den gamle ledelse var at de ikke blev gjort ansvarlige for deres handlinger af deres Investor
Der er sket fejl i Vestas det er vi alle enige om-Der har nu i et år pågået en oprydning og mange topledere har måtte forlade virksomheden-Første væsentlige sejr var bankaftalen-Der kommer meget mere godt fra nu af-Hvad skal vi så bruge fortiden til-
Jeg har til tro til vores nuværrende bestyrelse men mener ikke at jeg får nok info om hvad der sker i vestas til at jeg kan yde rettidig omhu som Investor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.