Aktiesnakken — Januar 2013
-
-
Der er ikke indgivet noget gruppesøgsmål fra os mod Vestas på nuværende tidspunkt. Vi har i samarbejde med vores klienter vurderet, at tiden ikke var inde til et søgsmål endnu. Om det kommer på et senere tidspunkt, kan jeg ikke sige, men under alle omstændigheder er det ikke realistisk med et eventuelt søgsmål før i 2014, siger Erik Borman, partner i Deminor, til Børsen.
Til gengæld har Deminor altså valgt at forsøge at få en uvildig granskning sat i værks ved den kommende generalforsamling -
Det her er der sikkert flere penge i !http://www.energy-supply.dk/article/view/95075/udvikling_af_nye_batterier_skal_forbedre_elbilen
-
De siger: Hvis vi finder noget genner en uvildig undersøgelse af Vestas så vil vi i 2014 føre en retssag, altså under forudsætning af at vi får noget underbordet for at stoppe. DE HAR INTET MEN VIL GRENE FINDE NOGET. Tøøøøø. Høøøøø.
-
http://www.energy-supply.dk/article/view/95075/udvikling_af_nye_batterier_skal_forbedre_elbilen ( der er nok nogen der kan kæde det her sammen med noget jeg har skrevet lidt om tidligere )
-
Fastelavn og dilletant amatør stadie. Med mindre hjul har fat i det rigtige at det handler om nogen der vil få Vestas i svingninger så der kan tjenes noget på de utrygge aktionærer som dig og mig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind