Aktiesnakken — Januar 2013
-
Så er der short opdate.http://www.proinvestor.com/boards/63474/Vestas-TA-er-bullish#63478
-
-
Det er en trussel. Bliver det ikke vedtaget på generalforsamlingen så går vi rettens vej i 2014.
-
Der er ingen kød på benet. R
en hævn. -
Eller et komplot.
-
Har du set min short graf. Den ser interessant ud og hvis den sættes sammen med Doodha kradserierne kommer der et fint billed.
-
Tak for det. Nu får vi se hvad der sker.
-
Jeg tror at der er nogen ( ATP og maj invest kunder ) der har fået mere end kolde fødder.Det kan godt være man på et tidligere tidspunkt har gjort sig nogen overvejelser i retning af søgsmål-Men og deltage og lægge navn til et massivt angreb på vestas nu-Det slipper de ikke godt fra-Personligt ville jeg havde deltaget i et søgsmål mod pensionskasserne for og forsøge og
miskreditter Vestas. -
Der er noget galt med den dagsorden der lægges. Målet tror jeg er hævn.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind