Aktiesnakken — Januar 2013
-
Varm luft er opadgående:-)
-
Siden sidst i november er der nogen der har holdt på. Det er ikke short(måske fredag. Det vil vise sig).
-
olieprisen er også konsekvent steget.
-
Jeg vil ikke have mere i depotet. Det er suppleret med trecifret %. Jeg holder på
ubestemt tid. -
Det er en mulighed, men så skal short altså til at stige.
-
Hvis det er short der har købt uden at indfri, s
å kan de jo vælge at sælge igen, men det tror jeg ikke -
Har du fået skrevet færdig pete. Jeg ser ikke din vurdering i TA debatten endnu
-
Det hele kan toppes med to gange store aktiesalg i TDC’s fulde tilbagekomst til aktiemarkedet, "hvor de bagvedliggende kapitalfonde og rådgivere begge gange tog investorerne med bukserne nede i noget, der lignede særdeles tvivlsomme og uetiske manøvre".Konsekvensen af den kortsigtede profitmaksimering på investorernes bekostning har været uhyggelig klar og ødelæggende.http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/249518/banker_og_kapitalfonde_har_smadret_dansk_ipo-marked.html
-
Granskning af Vestas. For helvede......Det må være Vage:-)
-
Vagn
-
De kan jo være short under 0,5%
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind