Det fedeste er hvis man kan lægge sine 40 smøger på hylden i et par uger også-Sådan og være helt jomfrulig og så høvle 2 (beer) og en smøg ned i
kroppen-Fuck det er godt.:-)
Det er god gas når jeg cykler på om kap med de skide tyskere op af bjergene på Mallorca-Når vi når toppen tænder jeg en smøg-De syntes ikke engang det er sjovt
Men du skulle nu prøve Doodha-En modbydelig klarhed ender med og indfinde sig-Det er langt mere grænse overskridende end noget andet
rusmiddel jeg har prøvet.
Ser frem til din analyse af Vestas situationen-Min Bank( investeringsafdelingen ) ringede i går og snakkede skat af kapital pension i 2013 .I den forbindelse spurgte jeg om hvordan de analyserede på Vestas stigningen.Deres mening er at det bare er små investorer der jager lidt hurtig
profit ????.
Jeg ved ikke hvad de regner med og på.Men deres holdning er jo den der kommer til udtryk generelt hvis du læser aktieugebrevet / børsen / kloge jacob og de almene medier.Så er konklusionen alle steder at stigningen i Nordex / gamesa / Vestas skal findes i små investors tro på en hurtig profit pga PTC og kina skrivet med de 18GW-Jeg syntes at deres argumentation er tynd.Men nu
ser vi
De grinte vel nærmest sådan lidt overlegent af situationen.Men det er ikke sikkert de bliver ved med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.