Det bestemmer ledelsen ved Vestas-Enten har de det der skal til eller også har de det ikke-Men mulighederne er der-Og der er det næste års tid vi skal
se om de er deres løn værd.
der er lagt en mere "konservativ" plan for fremtiden og det skulle de have gjort for 2-3 år siden , men OK bedre sent end aldrig ( hvis det da ikke ere for sent )
jeg var lige ved tro at det var for sent Kryler-Nu syntes jeg det begynder og ligne håndfast ledelse-Men tid det kommer det til og tage-Hvis ikke der er klare tegn i form af resultater i 2013-Så er det slut
Hos Dong er vi imponeret over det Vestas og Dong i fællesskab har samarbejdet om omkring V164-Vi føler os således helt trykke ved og overgive en ordre på de første 800stk V164 møller til
levering 2016
Pete du skal huske at det lige nu er socialdemokrater og vindenergi elskere der sidder på magten-Og de taber ikke projekt Vestas på jorden ( Svend Auken ) og hvis der er noget vi socialdemokrater kan så er det og og skaffe pensionspenge og manipulere lige til
kanten +lidt mere.:-)
Helt enig Kryler uden SA intet Vestas og ingen ide om DK som førende inden for branchen-Og lige pludselig så syntes ATP og div pensionskasser med tunge folk fra fagbevægelsen også at Vestas er værd og investere i igen tilfældigvis
sammen med DONG-Jeg er skide lige glad nogen gange får man lidt snavs på fingerne.
Jeg sytes det er naivt og tro at man kommer nogen steder uden og bruge de midler der er nødvendige.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.