Aktiesnakken — Januar 2013
-
Bare gør som du finder tjener dig bedst.
-
Det får du hurtigt lært.
-
Systemer er årsag til mange tab. Bare tænk på de politiske.
-
sad lige og læste den her som jo passer fint !:Forside
Nyheder
Sport
Erhverv
Kultur
Livsstil
Dødsfald
Mærkedage
Vejret
Læserpuls
Søg i arkivetJAN 2013
MA TI ON TO FR LØ SØ- 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 - - -
Brug kalenderen til at se i nyhedsarkivet.
Bornholm.nu
Reklamer
Redaktion
Bogholderi
Nyhedsbrev
Rubrik
Rubrikannoncer
Indryk annonce
Kalender
Arrangementer
Tilføj arrangementDagens Junivers
Stop i tide
At stoppe men - 1 2 3 4 5 6
-
Gad vide hvad det er han gerne ville stoppe i tide. Alt er relativt.
-
God Nat.
-
En temperaturstigning på 2 grader verden over fik Vestas i 700. Nu ser det ud til det bliver 6 grader!!!http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/klimaforskere-flyt-kobenhavn-vaek-fra-havet-eller-byg-hoje-diger
-
Wind-Det er det jeg har skrevet nogle gange- FN klimarapporten bliver vende punktet for de alternative energi producenter-http://politiken.dk/videnskab/ECE1815749/klimaekspert-naeste-fn-klimarapport-vil-skraemme-alle-fra-sans-o
g-samling/ -
-
Det er det jeg mener-Hvis jeg havde ramt den røven som dem der har sat short i 200 området-Så ville jeg også fjerne måske det halve nu-Men det gør de ikke ?-Måske skal de som vi har skrevet om 1000 gange se håndfaste beviser på at potentialet er udtømt.
-
Jeg kan ikke gennemskue noget så komplekst-Men jeg mener og kunne gennemskue at FN klimarapporten til efteråret kommer til og betyde vækst for alternativ enerig former.Effekten af det nogen vil kalde en skræmme kampagne
vil også være stigende fødevarepriser. -
Pt. ligger der ca 23.5mil i synlige short. Desuden er der vel anslået 20mil under 0,5%grænsen. Hvor stor en %del af det samlede antal vil du tro der er shortet over kurs 50. Pete eller andre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind