Aktiesnakken — December 2012
-
Så-så ,nok med ironi ,ikke flee (beer) til dig !
cykling er allerede gået ned med depression over at vi saver hans regnestykke ned ! -
Og om kursen blir forandret det mindste på tirsdag,blir jeg da godt nok overrasket !!

-
Så er der gået medie- og perstigepolitik i fiscal cliff. http://video.foxnews.com/v/2061675216001/
-
Det er ikke den sidste julefrokost. De bliver ved år efter år og det gør Vestas også.
-
(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)(beer)se det er hård kost !!!!!!
-
Sku bare lige se hvor mange du ku klare ,men løb kold halvvejs !
-
Klart du løb kold.
Det der tror jeg kræver nogle års øvelse -
Til gengæld er det så nok blevet dagligdag.
-
Cykl. Bliver et gæt mere sand
synligt fordi det er er Nytårs gæt. -
Giraffer og mange andre "stoffer" bruges til virkelighedsflugt. Skab en anden virkelighed i stedet.
-
Nu tager jeg hul på en Leffe. Tø Hø.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind