Aktiesnakken — December 2012
-
Måske er jeg en idiot-Men ud over at jeg selvfølgelig gerne vil have lidt ud af min investering i Vestas-Så bekymre det mig dybt at verdens samfundet endnu ikke viser respekt for det 95% af alle forsker mener de burde gøre-100% fokus på bæredygtighed-argumentationen med at det har vi ikke råd til er så skingrende åndssvag af man næsten ikke kan holde ud og høre på det.
-
Jeg er helt med på at hvis der herskede bred uenighed blandt verdens forsker om det alvorlige i klima situationen-Så kunne vi pisse om kap om hvad der er rigtigt og hvad der forkert-Men når 95% af de mennesker der ved hvad de snakker om er enige-Hvordan fanden kan det så være lavest
fælles nævner der skal sætte standarden ? -
Det forstår jeg godt Doodha-Men det er vores -Dit og mit kød og blod der skal betale prisen-Det kan vi ikke leve med ud fra et samvittigheds synspunkt-Jeg er træt af at høre på at polens sær interesser i kul bremser de fælles beslutninger-Så lad da os og dem der kan / vil gå forrest.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind