Ja korekt en "papand" fra køleboxen er ikke pengene værd ( og slet ikke når man er vant til rigtige fritgående ænder og gæs ) vi har heldigvis også "fast aftale" med nogle venner der har "lidt tilovers" prøv også engang en mini kalkun det er også lækkert !
det har jo været kendt en tid at der var sådan et forslag på vej og som jeg har hørt det så er der ingen der har fremskyndet ordre af den grund men jeg hører jo ikke alt
Puha der er så mange ting der kan gå den rigtige vej-Men også en del der kan gå rigtig galt-Jeg vil helst ikke indrømme det-Men der er lidt knald eller fald over Vestas-Vi
håber på knaldet.:-)
det vigtigste lige pt. er at genskabe tilliden - det kommer bl.a. ved at holde de
udmeldinger, de kommer med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.