Hej Golf-Det er en ordre på 22 stk V112 møller som skulle være underskrevet fredag-Jeg mener at Vestas først melder ubetinget når forudbetalingen står på
kontoen.Så det bliver nok tirsdag.:-)
Steger gæs og laver rødkål-Mit bidrag til i morgen-Men tror nu på nogen ordentlig lunser til vestas i Australien i næste uge-Ellers så er det fandeme frem med battet.
Det nerve pirrende kommer når man skal tranchere guld fuglen-Det er jo ikke noget man gør hver dag-Og næsten 800kr pr fugl
så må man ikke nosse i det.:-)
Vi er 13 voksne samlet hos min bror-Han steger 3 ænder og jeg 2 gæs-Så ca 20kg fugl-Med hjemmelavet tilbehør-Kun brun kartoffler lavet fra bunden-Og mine gæs er fyldt med perle løg og kastanjer.
Sådan kan det være - i øvrigt er julen set med mine øjne lidt overvurderet-Man skal være rummelig og familiær.Hvad med og være det resten af året og så være hysterisk egoistisk og
grusom i Julen.
Der er jo rigtigt mange mennesker der må arbejde i julen og sådan er det jo bare verden stå ikke stille og venter på vi er færdige med at vi går om juletræet
Men sådan en frossen and til en 100-er der heller ikke meget ved og den ene gang om året så går det
nok.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.